Jdi na obsah Jdi na menu

Jelita - Ze života lůzrů

25. 11. 2014

Čtyři pubertální kamarádi si užívají všeho, co zvláštní věk mezi dětsvím a dospělosti nabízí: prvních lásek, prvního sexu, prvně vydělaných peněz, hloupých učitelů, fakt hodně trapných situací, tajného pěstování marihuany, krvežíznivých piraní, mrtvol ve škole, či podivných mimozemšťanů. Nechybí romantika, napětí, odvážné scény, a hlavně hromady a hromady humoru!

Moje reakce:

Všichni jsme aspoň jednou četli Bravíčko. Já se musím přiznat, že jsem Bravíčka kupovala jen kvůly Jelitům, fotorománům, dárkům, někdy plakátům, nebo poradně u které jsme společně s holkami válely smíchy po zemi. Ani ve snu by mě nenapadlo, že budou Jelita jako komiks v jednom celku, tak každé Bravíčko muselo být moje a já si dělala celou jejich sérii. Ach taková ztráta pěněz, když tu knížku držím v ruce. Tuhle partu si musí oblíbit každý, dokonce i dospělí kteří můžou zavzpomínat jak to bylo v jejich mládí době. Pro mě jako největšího fanouška Jelit který má všechny díly, byla tato "knížka" zajímavá jen nevydanou epizodou a návodem: "Jak vznikají Jelita." Také tu nejsou úplně všechny komiksy, protože knížka končí komiksem č. 52 a v Bravíčku je komiks č. 64 (tedy aspoň myslím), takže cítím v kostech druhý díl? Jesli však vy tuhle partu neznáte, nebo vám uniklo hodně dílu a Jelita čeli je příležitnostě, mám pro vás důležitou zprávu. "Okamžitě upalujte do nejbližšího knihkupectví a Jelita si pořiďte, prtotože u téhle knížky budete brečet!... smíchy samozřejmě."

Knížka ve zkratce:

Název: Jelita - Ze života lůzrů              Cena: 149,- (všechny knížky jsou jen orientačně)

Napsal: Dan Černý                             E - kniha: -